חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

צור הדסה: יזם מהיישוב פיתח מזרן ייחודי. 'קנגורו' – שינה בהתאמה אישית בכל שלב בחיים

מזרן אחד לכל החיים. חברת Kangaroo שנפתחה לאחרונה, מציעה מוצר ייחודי, הראשון מסוגו בעולם. היזם ומפתח המזרן - נתי גבאי, ראה צורך בהתאמת המזרן אישית בעקבות תהליך שיקום ארוך שעבר לאחר שנפצע בתפקידו במשרד הביטחון.

המזרן הייחודי שפיתחה חברת Kangaroo הינו מודולרי ומאפשר החלפת שכבות של המזרן באופן עצמאי ובכל זמן, ובכך מעניקה בחירה מתוך שש דרגות קושי שונות הקיימות באותו המזרן. במזרן זוגי כל אחד מבני הזוג יכול לבחור דרגת קושי שונה בנפרד, ועם זאת, לישון על אותו מזרן יחד.
היזם ובעלי החברה, תושב צור הדסה, נתי גבאי: "המזרן המודולרי של חברת Kangaroo הוא מערכת משוכללת המאפשרת יצירת קומבינציות שונות על ידי שינוי סדר השכבות והחומרים הנמצאים בתוך המזרן לכדי 6 דרגות קושי שונות על פי צורכו של אדם, בין אם מדובר בחוויית שינה מותאמת אישית, בפציעה, החלמה, תקופת היריון, כאבי גב ואף הזדקנות. למעשה, לראשונה ניתן להתאים ולבחון בנחת את דרגת הקושי הנוחה לכם, ולא מתוך החלטה של רגע בחנות או באולם התצוגה".

קנגורו. מזרן מודולרי המורכב מ-6 שכבות

הוגה הרעיון ומפתח המוצר, נתי גבאי, התחיל את שירותו הצבאי ביחידת 669 והמשיך כמפקד ולוחם ביחידות מיוחדות בצה"ל. במהלך פעילות ביחידה לוחמת של משרד הביטחון, נפצע גבאי באורח קשה בגפיו התחתונות ומצא את חייו נעים בין כיסא הגלגלים לקביים.
לאחר שביצע מחקר מקיף תוך התייעצות עם רופאים ומומחים, גבאי מצא שאחד מן ההיבטים החשובים בשיקומו, הינו איכות השינה, אשר נפגמה רבות בעקבות מצבו הפיסי החדש שלא תאם את המזרן עליו ישן.
"לא ישנתי בלילות", הוא מספר. "לאחר מאות שעות מחקר והתייעצויות עם המומחים בתחום בישראל ובארה"ב, החלטתי לפתח לעצמי ולעולם מזרן שבו כל אדם יוכל לשנות את דרגות הקושי באופן עצמאי, בקלות ובפשטות ובכל זמן, וגם לישון במיטה זוגית אחת". פיתוח המזרן נמשך לאורך 5 שנים בהן, מספר גבאי, ביצע מחקרים רבים בשיתוף מומחים ממדינות שונות עד לפיתוח הפטנט הייחודי של החברה.
השכבה הראשונה של המזרן מורכבת ממערכת קפיצים מבודדים, המאפשרת למי שישן בצד אחד של המזרן שלא לחוש בתזוזותיו של הישן בצד השני. בנוסף, קיימות שלוש שכבות נוספות, מודולריות, כשבניהן שכבות העשויות מחומר הויסקו וחומר הלאטקס אמזונס, חומרים בלעדיים, בצפיפות גבוהה במיוחד, אותם פיתחה Kangaroo, המותאמים במיוחד לאקלים ולהעדפותיו של הצרכן הישראלי. חומרים אלו מאפשרים ויסות טמפרטורה, דחיית קרדית האבק וספיגה מושלמת של נקודות לחץ בשקיעה רכה המותאמת לגוף. השכבות עצמן עטופות בבד אלסטי באיכות הגבוהה ביותר המונע את תזוזתן של השכבות ושומר עליהן לאורך שנים רבות.

קנגורו. מזרן מודולרי המורכב מ-6 שכבות


החברה מציעה ללקוחות שיבחרו בכך, שירות  VIPהמאפשר בדיקה מקצועית בביתו של הלקוח על בסיס טכנולוגיית סנסורים ייחודית המאתרת לחצים ונקודות קושי בגוף. לאחר בדיקה זו, בהתאם להעדפותיו של אדם, הרגלי השינה שלו ומשקלו, יומלץ השימוש המיטבי במזרן. נוסף על כך, החברה מאפשרת מאה ימי ניסיון עם המזרן לכלל המשתמשים.
לאחר שיקומו המוצלח, מטרתו, אומר גבאי, היא לחולל את מהפכת הצריכה והשימוש בעולם השינה והאורטופדיה. מצד אחד לעזור לאנשים כמותו להשתקם, ומנגד, לאפשר לכל אדם לישון בכל מקום ובכל זמן עם המזרן המתאים עבורו לכל תקופה. "אין מזרן אחד שמתאים לכל בני האדם, אנחנו מבינים זאת היטב ומגישים את המענה".

לצורך הקמת החברה, נעזר גבאי  בשירותי הייעוץ והליווי העסקי של מט"י ירושלים. את המזרן ניתן לרכוש באתר האינטרנט של החברה.