חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
פסטיבל הבירה

פסטיבל הבירה בירושלים יציין השנה את שנתו ה-15, עם 120 טעמים שונים של בירות ממגוון רחב של מותגים מוכרים בינלאומיים לצד מבשלות בוטיק מקומיות ואיכותיות.

לצד עשרות מותגים מהעולם, תוצע גם בירה מקומית של מבשלת ג'מס (JEM'S). למבשלה תשעה סוגי בירה בטעמים וניחוחות שונים כשלכל אחת אחוז אלכוהול שונה הנע בין 5%-8.8%.

על רשת ג'מס ופעילותה המתרחבת אמונים דניאל אלון וג'רמי וולפלד, שניהם עולים מארה"ב שבחרו בציונות והחליטו להשתקע בישראל והחלו לייצר את הבירה הטרייה הראשונה בישראל.  אל השניים הצטרף דרור ארז, הנמנה על מייסדי הרשת ובין האנשים המקצוענים והמנוסים בתחום המזון והאירוח בישראל.

מקור השם "ג'מס" מגיע משמו של וולפלד אשר עזב את עבודתו כמנהל האירועים של הבית הלבן כדי להגשים את חלומו – לייצר בירה טרייה וטעימה בארץ ישראל. 

וולפלד: "החוויה בבירה טריה היא לא רק הטעם המיוחד שלה, אלא כל מה שמגיע איתה- ההפסקה לרגע מהחיים שאתה חייב לקחת כשמוזגים לך בריה טריה, הטעם המרענן והטמפרטורה המדויקת שיכולה להקל קצת על החום הכבד שבחוץ. את כל אלה נעניק לבאי ומבקרי הפסטיבל. בואו, יהיה שמח".

מלבד הבירות יתקיימו גם הופעות של אמנים מובילים. ביום רביעי יופיעו טונה, לירון עמרם והפנתרים וערוץ הכיבוד. וביום חמישי יופיעו התקווה 6, טל פרידמן והחתולים השמנים ועדי אולמנסקי.  במהלך כל הערב ילווה דיג׳י BEN DAVID שמגיע לפסטיבל כל שנה במיוחד מניו יורק.

כדי לא לשתות ולנהוג – באי הפסטיבל יזכו להנחות במגוון מלונות בעיר. ולמי שירצה להמשיך את הלילה גם אחרי הפסטיבל, הנחות גם בעשרות ברים ברחבי ירושלים יינתנו למציגי כרטיס לפסטיבל. פרטים באתר.

עיר הבירה – פסטיבל הבירה בירושלים 2019, 28-29 באוגוסט החל משעה 18:00, גן העצמאות ירושלים.

מחיר כניסה: 45 ₪ במכירה מוקדמת, 70 ₪ ביום האירוע. הכניסה לאירוע מגיל 18.

ימים
שעות
דקות
שניות