כחלק ממלחמת ההסברה בזירה הבינלאומית, נוצר אחד מהקמפיינים הבולטים והיצירתיים ביותר בעולם – קמפיין הבלון האדום The Red Balloon הקורא Say No To Terror.
במסגרת המיצג, הוצבו 3000 בלונים אדומים על כל מושב באודיטוריום אוסישקין בבנייני האומה ו-240 תמונותיהם של החטופים הוצבו על המושבים בשורות הראשונות עם הקריאה: "אומרים לא לטרור וכן להחזרת החטופים מעזה עכשיו".
הקמפיין נוצר בשיתוף פעולה בין-יבשתי של ישראלי המתגורר בארץ וישראלית המתגוררת ביוסטון טקסס ומנוהל על ידם מסביב לשעון מאז תחילת המלחמה.

בזמן קצר הצליח הבלון האדום לרתום אלפי נציגים מארצות רבות בעולם ביניהן: ארה"ב, רומניה, הולנד, גרמניה, ישראל, אוקרינה, ספרד, מקסיקו ועוד. תמונות הבלונים האדומים מועלים ברשתות חברתיות בכל העולם ובמקביל קמות יוזמות למייצגים מרשימים ברחובות ובקניונים.