
בנק ירושלים חנך את מוקדי השירות ומכירות הארציים החדשים במגדל הסיטי קורט בכניסה לירושלים. בטקס השתתפו מנכ"ל הבנק יאיר קפלן, המשנה למנכ"ל ומנהל החטיבה הקמעונאית, יעקב פלד שנטלו חלק בקביעת המזוזה ובגזירת הסרט. עוד נטלו חלק באירוע חברי הנהלת הבנק, מנהל הלוגיסטיקה של הבנק, עומרי אברס שהופקד על הקמת המתחמים, מנהלי המוקדים, סבינה שטיינר ודודי שולץ, עובדים ואורחי הבנק.
שני מתחמי המוקדים, חדשניים ומתקדמים, עוצבו על ידי אדריכלית הבנק, יעל שובל, ברוח הבנקאות הפרטית והחדשנות המזוהה עם בנק ירושלים. מוקד השירות המרכזי של הבנק, שעבר מהמבנה המיתולוגי בכיכר ציון, יעניק מענה טלפוני ודיגיטלי לכלל לקוחות הבנק ברחבי הארץ, החל מפעולות שוטפות בחשבונות וכלה בטיפול בפניות של לקוחות המעוניינים להצטרף לבנק. מוקד המכירות החדש יעסוק במכירת המוצרים הבנקאיים והפיננסיים שמציע בנק ירושלים ללקוחות כל הבנקים.

המוקדים המצוידים בטכנולוגיות חדישות וכוללים כ-140 עמדות, מתחם מרכזי של מנהלי המשמרות וכן כיתות הדרכה חכמות, שיעמדו לרשותם של מאות נציגי הבנק המאיישים את שני המוקדים. מיקומם החדש של המוקדים הינו מרכזי ובעל נגישות תחבורתית גבוהה במיוחד בסמיכות רבה לתחנת הרכבת המהירה ירושלים -תל אביב , על ציר הרכבת הקלה וכן במרחק הליכה מהתחנה המרכזית של ירושלים . בנק ירושלים, שהוקם בשנת 1964, מונה כיום 19 סניפים ומספר שלוחות בפריסה ארצית.
