ימי חוה"מ סוכות היוו שיא חדש במתחם העיצוב DCITY במעלה אדומים. הן מבחינת כמות המבקרים והן מבחינת היקף המכירות.
יוקר המחייה נותן את אותותיו ומבצעים של עשרות אחוזים שטרם נראו בישראל משכו מעל 250,000 אלף ישראלים להגיע לעיר העיצוב דיסיטי בפארק ישראל מעלה אדומים במהלך ימי חוה"מ סוכות.
היקף המכירות במהלך ימי חוה"מ סוכות הסתכם בכ- 120 מיליון שקלים.
פנינה רווח מנכלית DCITY: " מעל 200 מותגי עיצוב וריהוט הבית הציעו במהלך חוה"מ סוכות מבצעים ייחודים רק למתחם העיצוב דיסיטי. בנוסף חנויות עודפים שנפתחו לאחרונה – כמו חנות העודפים של רשת "מחסני חשמל" גרמו לקהל להגיע מכל קצוות הארץ כדי לחסוך בקניות לבית – חיסכון שלפעמים יכול להגיע לעשרות אלפי שקלים".
המשטרה נערכה בסוכות בכוחות מתוגברים על מנת להכווין את התנועה. הנהלת דיסיטי דאגה להכשיר מעל 4,000 מקומות חנייה חדשים לקראת החג – מה שהפך את ההגעה לנוחה באופן משמעותי. בנוסף דאגו בדיסיטי באופן עצמאי לארגן תחבורה מירושלים למעלה אדומים ולתגבר את יכולת ההגעה למתחם.