מוקד שירות הלקוחות תגבר את המענה. עבודות יזומות בוטלו. ניתוקי חייבים אינם מתבצעים וקודי חירום ללקוחות מונה תשלום מראש ניתנים. עד כה סופקו כ 700 קודים.
הסתיימה הערכת מצב של הנהלת חברת החשמל בראשות מנכ"ל החברה עופר בלוך. בסיומה הוכרז על כוננות גבוהה בכל הארץ עם דגש על ירושלים והצפון
בשעות הבוקר חברת החשמל סיימה את ההיערכות לסערה. בהערכת מצב שקיים מנכל החברה עופר בלוך הוצגה פריסה ותגבור של צוותי השטח, כלים כבדים וגנרטורים על פי אזורים המועדים לקרה, שלג והצפות.
מוקד שירות הלקוחות תגבר את המענה. עבודות יזומות בוטלו. ניתוקי חייבים אינם מתבצעים וקודי חירום ללקוחות מונה תשלום מראש ניתנים. עד כה סופקו כ 700 קודים.
מנכ"ל חברת החשמל, עופר בלוך: "החברה נמצאת בקשר עם רשויות מקומיות, שירותי חירום והצלה וערוכה לתיקון מפגעים. עובדי חברת החשמל מחוייבים לספק שירות מיטבי ללקוחות החברה, נעשה הכל כדי להחזיר אספקה סדירה למקומות אשר יפגעו כתוצאה מנזקי מזג האוויר".
מחברת החשמל מזכירים כי אין מצב של אפס בהפסקות חשמל וכי הציבור נדרש להיערך בהתאם להנחיות שהופצו.

