הוועדה המחוזית לתכנון ולבניה ירושלים, בראשות עו"ד עמיר שקד, אישרה לקדם את התוכנית להקמת חניון חנה וסע בסמוך לבית החולים הדסה עין כרם.
התוכנית מציעה הקמת חניון הכולל 1,000 מקומות חנייה, בן 4 קומות אשר ישרתו את משתמשי הקו האדום והסגול של הרכבת הקלה ואת הצוות הרפואי ובאי בית החולים. החניון ייבנה בצמוד למנחת המסוקים הקיים בבית החולים, ויתחבר לתחנת הרכבת הקלה באמצעות מעברים תת קרקעיים ומעליות. הגישה הרגלית מהחניון אל תחנת הרכבת, שתמוקם במפלס הכניסה אל בית החולים, תהיה דרך אמצעי גישור מכניים כמעליות ודרגנועים. האמצעים הללו יאפשרו החלפה נוחה מרכב פרטי לרכבת הקלה, ללא הליכה מרובה, ובכך מקווה העירייה כי תופחת תנועת כלי הרכב הפרטיים בתוך העיר, ויגדל השימוש בתחבורה הציבורית
החניון מהווה חלק ממערך של 13 חניוני חנה וסע הפרוסים ברחבי העיר, שנועדו לייצר ממשק בין כבישים בינעירוניים למערכת הרכבת הקלה העירונית, במטרה לצמצם את כניסת הרכבים הפרטיים לעיר. הוועדה התרשמה כי המיקום המוצע, בחלק המערבי של העיר, בסמיכות לכבישים מהירים יאפשר להשיג את מטרת התוכנית".
מתכננת מחוז ירושלים במינהל התכנון, שירה תלמי-באבאי "לשכת התכנון ממשיכה למלא אחר מחויבותה לקידום התחבורה הציבורית בעיר תוך צמצום ההישענות על הרכב הפרטי כאמצעי תחבורה עיקרי. בשל אותם ערכי טבע ונוף ובשל הנצפות הגבוהה של אזור התכנית, הוועדה פעלה להבטיח מופע ראוי של הבינוי המוצע וקבעה הוראות מקיפות הכוללים בין היתר, פיתוח אינטנסיבי של גגות וחזיתות "ירוקות" וכן השהיית והטמעת מי נגר כפי שפעלה בשנים האחרונות במקומות אחרים בעיר".
אורכו של הקו האדום הוא 22 ק"מ והוא מתחיל בשכונת נווה יעקב בצפון העיר ומסתיים בבית החולים הדסה עין כרם. אורכו של הקו הסגול הוא 12 ק"מ והוא מתחיל בשכונת תלפיות ומסתיים גם הוא בהדסה עין כרם. התוכנית הוגשה על ידי עיריית ירושלים, בהובלת צוות תכנית-אב לתחבורה, ונערכה על ידי משרד לוטנר אדריכלים בע"מ
ראש עיריית ירושלים, משה ליאון: "הקמת חניון חנה וסע בצמוד לבית החולים הדסה הוא מהלך חשוב ואסטרטגי עבור מערך התחבורה הציבורית בירושלים. מדובר בצעד נוסף במהפכת התשתיות שעוברת ירושלים, נמשיך לקדם את העיר, את מערך הרכבות הקלות ואת התחבורה הציבורית בה".