חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מישור אדומים: אזור התעשייה עובר שדרוג

בימים אלה נמצאות בעיצומן עבודות לשדרוג פארק אדומים לתעשייה ועסקים במישור אדומים בעלות של כ- 3 מלש"ח במימון משרד הכלכלה. בין העבודות: התקנת קו מים ברחובות מרכזיים, עבודות אספלט בהיקף של 22 אלף מ"ר, התקנת קו תאורה, שיפוץ ועבודות חזות שונות ברחבי אזור התעשייה.

שדרוג אזור התעשייה במעלה אדומים

בימים אלה נמצאות בעיצומן עבודות  לשדרוג פארק אדומים לתעשייה ועסקים הכוללות התקנת קו מים ברחובות מרכזיים, עבודות אספלט בהיקף של 22 אלף מ"ר, התקנת קו תאורה, שיפוץ ועבודות חזות שונות ברחבי אזור התעשייה.

העבודות מתבצעות אודות לתקציב  של 3 מלש"ח, שהועבר על ידי משרד הכלכלה בראשות השר אלי כהן, במטרה לשפר לתעשיינים את סביבת העבודה ולתושבים המגיעים לאזור התעשייה  לבצע קניות ושירותים.

שר הכלכלה, אלי כהן, ביקר בראש השנה בפארק אדומים לתעשייה ועסקים יחד עם ראש העיר, בני כשריאל, והשתתף בהרמת כוסית לחג עם התעשיינים. השר כהן אמר בביקורו כי הוא  פארק אדומים לתעשייה ועסקים הואשם דבר להצלחה והבטיח כי ימשיך  להיות שגריר נאמן של העיר ושל אזור התעשייה. השר כהן הבטיח בביקורו כי משרדו יתקצב 3 מלש"ח לטובת עבודות פיתוח לפארק אדומים.

השר אלי כהן ציין  כי הוא רואה במקום הזה עירייה שמנוהלת ביד רמה, שמצליחה ואנחנו צריכים להבטיח שהיא תמשיך להצליח ואזור התעשייה של מישור אדומים הוא שם דבר להצלחה.

ענת אנג'ל, מנהלת אזור התעשייה ,אומרת כי התפקיד העיקרי של החברה הכלכלית הוא לסייע לתעשיינים בפארק אדומים כי ההצלחה שלהם היא ההצלחה של החברה הכלכלית. אנג'ל מוסיפה כי החכ"ל תמשיך לפתח ולהשקיע באזור התעשייה בשביל לייצר לתעשיינים סביבת עבודה שתאפשר להם צמיחה ופיתוח

ראש העיר, בני כשריאל, משבח את שר הכלכלה, אלי כהן, על השתתפותו במפגש  להרמת כוסית ועל  התמיכה, הסיוע והעזרה למעלה אדומים ולאזור התעשייה. כשריאל אומר כי השר אלי כהן הוא ידיד אישי שלו ושל העיר ומבין היטב את צרכיה, מסייע רבות לעיר בכל תפקידו לאורך השנים והוא נכנס לעובי הקורה ועזר לנו לקדם, לחזק ולפתח את אזור התעשייה ובעיקר לקבל אזור עדיפות לאומית א'.   זו פעם ראשונה ששר כלכלה נותן תקציב לפיתוח  והעבודות כבר בעיצומן.

כשריאל מוסיף כי יש לנו הרבה תכניות לעשות באזור בשנים הקרובות ובתוך עשור נכפיל את כמות המפעלים באזור. הגדלנו את תקציב הפיתוח, החלפנו תשתית, ריבדנו את הכבישים, אנו פועלים לפתיחת גן אירועים, פארק מוטורי ועוד.