על מנת לתת מענה לאלפי תושבים שנאלצו להתפנות מבתיהם בשבוע האחרון, קופת חולים מאוחדת הודיעה היום על פתיחה של משל"ט מרכזי לריכוז צרכי התושבים מבוטחי הקופה, מיפוי האיזור בו הם נמצאים ומתן מענה מקצועי, בהתאם לצרכים האישיים והמשפחתיים.
המשלט יצור קשר יזום עם מבוטחי מאוחדת שנאלצו להתפנות מבתיהם, וביניהם תושבי הדרום שפונו. נכון עכשיו הם פונו לכ-15 מלונות בירושלים והסביבה בהם: מעלה החמישה, נווה אילן וצובה. המשל"ט החדש פועל לרכז את הצרכים שלהם מול גורמים בקופה, ובמקביל יפעל מול גורמי חוץ כגון פיקוד העורף, משרד הבריאות, משרד הרווחה, לשכות הבריאות המחוזיות ועוד.


הגר וקסלר, מנהלת אגף סיעוד במאוחדת ומנהלת המשל"ט אמרה כי "המשל"ט ייצור קשר עם המבוטחים, יבין לאן הם התפנו ואיפה הם מתגוררים כרגע, ובהתאם מהי המרפאה או התשתית הרפואית החלופית הקרובה והזמינה להם ביותר. אחרי שתהיה לנו תמונת מצב מדויקת ככל שניתן, נוכל גם למפות ולדייק את הצרכים הייחודיים של כל אחד ואחת, ולהתאים להם את המענה הרפואי שהם זקוקים לו, לרבות הצורך בתמיכה נפשית, סיוע עם קבלת מרשמים ותרופות ועוד".
המוקד הטלפוני 3833*.