בשבוע הבא תפתח תכנית שיווק וניהול זירות דיגיטליות ( Digital Marketing Management ) המיועדת מיועדת לעולים חדשים דוברי עברית או תושבים חוזרים. מדובר ב 50 מפגשים שיתקיימו פעמיים בשבוע באמצעות zoom live ומערך הקלטות. היא כוללת פרוייקט גמר. התכנית בעלות מסובסדת משמעותית, 450 ש"ח.
מנהל התכנית, דניאל זיו, ממט”י דיגיטל (מטי ירושלים) אומר כי מטרת תכנית היא להכשיר בעלי עסקים לניהול מדיה חברתית,המעניקה כלים להתמצאות בזירות הדיגיטל וברשתות החברתית, ניהול קמפיינים ממומנים מבוססי מטר
קהל יעד היעד של התכנית, המסובסדת ע"י משרד העלייה והקליטה, הוא עולים חדשים, עד 10 שנים בארץ, ותושבים חוזרים שהיו בחו"ל 2-5 שנים לפחות. הם צריכים להיות בעלי עסק ודוברי עברית. התכנית עשירה בתכניה והמפגשים יעסקו, בין היתר, בשיווק דיגיטל ובעשרת הדיברות לשיווק דיגיטלי, הפלטפורמות הרלוונטיות לקידום ושיווק בעסק. כמו כן אמורים המשתתפים ללמוד כיצד למקד את תשומת הלב של הלקוח אל היתרונות האמתיים הגלומים במוצר או בשירות. הם ילמדו גם כיצד להימנע מטעויות נפוצות בכתיבה של דפי נחיתה ויצירת רשימת דיוור איכותית. נושאים נוספים בתכנית: מושגי יסוד בפייסבוק עסקי, מטרות וסוגי הקמפיינים, אינסטרגם וגוגל אדס, כיצד זה עובד. ממטי דיגיטל נמסר כי בין הנושאים שילמדו הם: השימוש בווידאו ככלי שיווקי, מבוא ל SEO, לינקדין, שיווק באמצעות תוכן – ואסטרטגיה, וווטסאפ עסקי. התכנית תכלול הגשת פרויקט גמר וחלוקת תעודות למשתתפי התכנית.