סופרבוס, אחת מחברות התחבורה הציבורית המובילות בישראל, ממשיכה במגמת השיפור ועולה בפרמטרים המרכזיים שנבדקו בדו"ח הבקרה החצי-שנתי של משרד התחבורה והרשות הארצית לתחבורה ציבורית, אשר נערך בין יולי לדצמבר 2024.
על פי ממצאי הדו"ח, החברה רשמה בחציון השני של 2024 בירושלים מרכז זינוק מרשים ב-7.89% בציון הכללי. בנוסף מהדו"ח עולה כי החברה מסיימת את החציון השני של 2024 עם ציון מפעיל של 85, המהווה עלייה של 9% לעומת החציון הקודם – נתון שממקם אותה בצמרת מפעילי התחבורה הציבורית בארץ.
הדו"ח בחן את איכות השירות של כלל החברות הפועלות בענף, כולל מדדים כמו עמידה בלוחות זמנים, ניקיון ותחזוקת האוטובוסים, זמינות מידע, שירות לקוחות וטיפול בפניות הציבור. סופרבוס מצטיינת בכלל התחומים – עם שיפור בולט במיוחד בשלושה אזורי פעילות מרכזיים.
סופרבוס הפגינה רמת שירות גבוהה בבקרות שנערכו לאורך התקופה, המעידות על איכות השירות, והיא שומרת על ציונים גבוהים מעל הממוצע הארצי או בשווה לו. בבקרת שירות המודיעין הטלפוני קיבלה החברה ציון של 4.5, הזהה לממוצע הארצי, ואילו בבקרת פניות הציבור זכתה לציון המקסימלי – 5. גם בתחום טיפול באובדן חפצים הציגה סופרבוס ציון של 4.6, מעל הממוצע.
הדו"ח כלל גם סקר שביעות רצון של נוסעים, שבו קיבלה סופרבוס ציונים גבוהים בכלל התחומים: עמידה בזמנים, תדירות הקווים, ניקיון, תחזוקה, וגם אדיבות ומקצועיות הנהגים – מרכיבים קריטיים בחוויית הנסיעה היומיומית.
סופרבוס דורגה בציונים הגבוהים ביותר: הנגשת עמדות, פתיחתן בהתאם לשעות הפעילות, שילוט ברור, וזמינות מלאה לנוסע. גם האתר הדיגיטלי של החברה – הכולל לוחות זמנים, מידע על תעריפים ונגישות – דורג בציון זהה לממוצע הארצי.

לאחרונה סופרבוס זכתה במכרז של משרד התחבורה והבטיחות בדרכים להפעלת התחבורה הציבורית באשכול דרום גוש דן. מהחברה נמסר כי היא הזכייה נובעת מאיכות השירות הגבוהה שהיא מספקת ותפעיל צי של כ- 430 אוטובוסים חשמליים מתקדמים, שיביאו בשורה של חדשנות, נוחות וסביבה ירוקה יותר עבור מאות אלפי הנוסעים באזור.