מנכ"ל עמידר, שאול גליקסברג: "תהליכי התחדשות עירונית מורכבים ואנו שמחים לספק לדיירנו פלטפורמה ייעודית, באמצעותה יוכלו לקבל מענה מקצועי לשאלותיהם".
עמידר החדשה הציגה קו ייעודי שיספק מענה מקצועי ופרטני לפניות הדיירים שבבניין בו הם מתגוררים מתבצעים תהליכי התחדשות עירונית. מטרת הקו, על פי עמידר היא יישום מדיניות משרד הבינוי והשיכון להענקת שירות איכותי לדיירי הדיור הציבורי, שיפור השירות, מתן מענה לשאלות ומידע שוטף לגבי התקדמות התהליך.
כ-3,000 בתי אב המתגוררים בדירות שבניהול חברת עמידר, מצויים בימים אלה בשלבים שונים של תהליך התחדשות עירונית (פינוי-בינוי ותמ"א 38). כעת, לרשותם אותם הדיירים אפשרות לפנות באופן ישיר ובמגוון נושאים הקשורים לתהליך, על כל שלביו, וזאת באמצעות הודעת SMS או במסרון בוואטסאפ.
בסה"כ מנהלת עמידר עבור משרד הבינוי והשיכון כ- 2,700 יחידות דיור בירושלים, ובסה"כ היא מנהלת כ-40,000 יחידות דיור ציבורי ברחבי הארץ.
כ-3,000 בתי אב המתגוררים בדירות שבניהול חברת עמידר, מצויים בימים אלה בשלבים שונים של תהליך התחדשות עירונית (פינוי-בינוי ותמ"א 38).
באמצעות שירות זה יוכלו הדיירים, בין השאר, להעלות את צורכיהם עוד בשלבי המשא ומתן, להתעדכן בשלבי הפרויקט השונים, לקבל מידע אודות זכויותיהם ועוד.
לרשות לקוחות חברת עמידר עומדים מגוון ערוצי תקשורת נוספים ובהם: אפליקציית 'עמידר בשבילך', מוקד השירות הטלפוני 6266*, אתר האינטרנט של החברה וכן עמוד הפייסבוק – 'עמידר החדשה'.