קמפיין “גינת אירופה” במימון משותף של האיחוד האירופי לעידוד התפוחים והקיווי תוצרת אירופה

הקונסורציום  שבין הקואופרטיב החקלאי מיוון  נאפולי אגריניו, Neapoli Agrinio, עם יחד איגוד מפיצי הפירות והירקות הפולנים פרוט יוניון, (FRUIT UNION), מתכוונים להודיע בקרוב על  השקת קמפיין במימון משותף של האיחוד האירופי “גינת    אירופה” בישראל. "מיזם זה שם לו כמטרה להציג לצרכן הישראלי את האיכות והטעם הנפלאים של תפוחים תוצרת אירופה מפולין וקיווים תוצרת אירופה מיוון", נמסר מהנהלת הפרויקט.

קמפיין "גינת אירופה" הוא פרויקט בן 3 שנים, משנת 2024 ועד 2027, ותוכנן להגביר את הנוכחות  בשוק ואת מודעות הצרכנים של קיווים אירופיים מיוון ותפוחים אירופיים מפולין בישראל, בהודו ובשווקים נוספים. המטרות הראשיות הן הגברת הייצוא למדינות אלה וכן להבליט את האיכות, תקני הבטיחות והיתרונות התזונתיים הגבוהים שיש לפירות אלה.

התוצאות של קמפיין זה אמורות ליצור ביקוש מוגבר לקיוויים ותפוחים תוצרת אירופה, שיוביל לנוכחות גלובלית מוגברת של פירות האיחוד האירופי

כדי להגשים מטרות אלו, הקמפיין יתמקד בהצגת האיכות הגבוהה ותקני הבטיחות המחמירים של התוצרת האירופית, השיטות ברות הקיימא בהן נעשה שימוש לשם גידול אותה התוצרת. כמו כן הצגת הוורסטיליות והיתרונות הבריאותיים שיש בצריכת תפוחים וקיווים תוצרת אירופה.

קמפיין זה   כולל מגוון פעילויות כגון הקמת משרדי יח"צ במדינות היעד, פיתוח אתר אינטרנט ייעודי ונוכחות במדיה החברתית, קידום מכירות דרך הפצת דוגמיות ויצירת סרטונים, השתתפות בירידים, ארגון  פגישות ,B2B ביצוע נסיעות העשרה בנושא לאירופה ואירוח ימי טעימות כדי לעורר עניין גם אצל קהל הצרכנים וגם אצל מובילי התעשייה.

התוצאות של קמפיין זה אמורות ליצור ביקוש מוגבר לקיוויים ותפוחים תוצרת אירופה, שיוביל לנוכחות גלובלית מוגברת של פירות האיחוד האירופי. בנוסף, הקמפיין המדובר שואף ליצור תדמית חיובית עבור התוצרת האירופית עם פוטנציאל להעלאת הביקושים לפירות תוצרת אירופה אחרים בשווקי היעד וכתוצאה מכך להשיג יצירת אסטרטגיית ייצוא מגוונת וברת קיימא. 

 

המיזם במימון משותף של האיחוד האירופי. עם זאת מהאיחוד האירופי מבקשים להדגיש כי האמור בידיעה זו לא משקפות בהכרח את אלה של האיחוד האירופי או של הסוכנות האירופית למחקר REA . הן האיחוד האירופי והן הרשות בעלת הסמכות לא ייחשבו כאחראיים עליהם.