חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מנכ"ל שירותי בריאות כללית בביקור במחוז ירושלים:

למעלה מ 250 אלף מתושבי ירושלים חוסנו ע"י שירותי בריאות כללית בירושלים בעשרות מוקדי חיסונים שנפתחו לאורך התקופה. עשרות אלפי בדיקות קורונה ובדיקות סרולוגיות בוצעו במעבדת פרוז'ינין

מנכ"ל הכללית, פרופ' אהוד דודסון עם סמנכ"ל קהילה יורם סגל, מנהל מחוז ירושלים מיכאל מישורי-דרעי ומנהלת מעבדת פרוז'נין של כללית, ד"ר אורית שמרון. צילום: דוברות כללית
מנכ"ל הכללית, פרופ' אהוד דודסון עם סמנכ"ל קהילה יורם סגל, מנהל מחוז ירושלים מיכאל מישורי-דרעי ומנהלת מעבדת פרוז'נין של כללית, ד"ר אורית שמרון. צילום: דוברות כללית

מנכ״ל כללית פרופ' אהוד דודסון: ״מחוז ירושלים  התמודד באופן חסר תקדים בשנה החולפת עם מגיפת הקורונה . עבודת חמ"ל הקורונה  ומחויבות הצוותים בשטח הובילו אותו קדימה ואפשרו לו להיות המוביל בעיר".

מנכ"ל כללית- פרופ' אהוד דודסון,  יחד עם בכירי הכללית, ביקרו השבוע (ב) במחוז ירושלים של שירותי הבריאות. במהלך הביקור סייר המנכ"ל במרפאת רמות א', אשר חרף אתגרי הקורונה המשיכה לגדול, במרכז הרפואי רמות אשכול בו במקביל לעבודת המרפאה ושלל המכונים והמרפאות המקצועיות, פעל גם מרכז חיסוני קורונה, וכן ביקר במעבדת "פרוז'נין" של כללית שנרתמה לביצוע עשרות אלפי בדיקות קורונה ובדיקות סרולוגיות בחודשים האחרונים ומיצבה את מחוז ירושלים כמובילה בעיר בפיענוח בדיקות.

במהלך הביקור הוצגו למנכ"ל ולבכירי הכללית הישגי המחוז בשנה החולפת בהתמודדות מול הקורונה באזור מאתגר זה. בין היתר חיסון של למעלה מ 250 אלף מתושבי ירושלים בעשרות מוקדי חיסונים שנפתחו לאורך התקופה באזור ירושלים, ביצוע אלפי בדיקות קורונה ובדיקות סרולוגיות מידי שבוע במעבדת פרוז'ינין של הכללית, המשך פתיחה של שירותים ומרפאות גם בתקופת הקורונה וכל זאת תוך שמירה על סטדנרט הטיפול והשירות הגבוהים בירושלים.

מנכ״ל כללית פרופ' אהוד דודסון התייחס לפעילות המחוז בשנה החולפת ואמר :״מחוז ירושלים  התמודד באופן חסר תקדים בשנה החולפת עם מגיפת הקורונה . עבודת חמ"ל הקורונה  ומחויבות הצוותים בשטח הובילו אותו קדימה ואפשרו לו להיות המוביל בעיר. ברצוני להודות לעובדים על מקצועיות, איכות רפואית מהמעלה הראשונה ומסירות למטופלים .

מנהל מחוז ירושלים, מיכאל מישורי-דרעי: תודה למנכ"ל ולכל מי שלקח חלק בביקור זה על התמיכה והאמון שמחוז ירושלים קיבל לאורך השנה האחרונה וכן על ההכרה בהישגי המחוז והעובדים בתקופה קשה זאת. נמשיך להעניק למטופלינו את השירות המקצועי, האיכותי והזמין ביותר ולהיות הקופה המובילה בירושלים.