חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יעקב גאון מונה למנכ"ל מט"י ירושלים

דירקטוריון המרכז לטיפוח יזמות (מט"י) ירושלים קיבל את המלצותיה של ועדת האיתור אשר החליטה פה אחד על בחירתו של יעקב גאון למנכ"ל הארגון. גאון יחליף את גולן טובי אשר התמנה למנכ"ל מערך המעוף באזור המרכז

מנכ"ל חדש למרכז לטיפוח יזמות (מט"י) ירושלים. הדירקטוריון הצביע היום על מינויו של יעקב גאון למנכ"ל החדש של מט"י ירושלים, לאחר שהומלץ פה אחד לתפקיד ע"י ועדת האיתור. יעקב גאון יחליף בתפקידו את המנכ"ל הנוכחי גולן טובי לאחר שכיהן 7 שנים בתפקיד והתמנה למנכ"ל מערך המעוף של הסוכנות לעסקים קטנים ובינונים באזור המרכז, לאחר זכייתה של מט"י וחברת מילגם במכרז.

גאון (43), נשוי ואב לארבעה, כיהן בשלוש השנים האחרונות כסגן נשיא בכיר לצמיחה ופיתוח באוניברסיטת אריאל, והיה אחראי להגדרת ולהובלת אסטרטגיית הצמיחה והגידול של המוסד מול משקיעים ושותפים חדשים. בעבר הוא מילא מספר תפקידי ניהול בכירים ופעילויות עסקיות גלובליות בתחומי הטכנולוגיה והשירותים העסקיים הכוללים הובלת פרויקטים אסטרטגיים עבור חברות מובילות כגון יבמ, אפלייד מטיריאלס, הִיוּלֶט-פָּקַארְד וריטליקס. 

לגאון, המשמש גם כחבר הועד המנהל בעמותת רפואה בטוחה למניעת זיהומים נרכשים בבתי חולים וכמנטור לסטרטאפים בתכניות האצה, תואר מוסמך במינהל עסקים מהאוניברסיטה העברית בירושלים, תואר בוגר בהנדסת תעשיה וניהול ותעודת לימודי קורס דירקטורים מאוניברסיטת אריאל.

שרף: בחרנו בגאון להוביל את מט"י בתקופה המאתגרת בה המשק הישראלי מתמודד עם הקשיים הנובעים ממגפת הקורונה

יו"ר מטי ירושלים אורי שרף: "מקרב עשרות מנהלים אשר הציגו מועמדותם לתפקיד בחרנו ביעקב גאון לנוכח ביטחוננו שיש בכישוריו וביכולתו להוביל את מט"י בתקופה המאתגרת בה המשק הישראלי מתמודד עם הקשיים הנובעים ממגפת הקורונה". גאון אותר וגוייס באמצעות חברת In-Touch המתמחה בגיוס בכירים בירושלים.

המרכז לטיפוח יזמות בירושלים (מט"י) הוקם בשנת 1991 במטרה לסייע ליזמים ובעלי עסקים המעוניינים לפתוח או להרחיב עסק בירושלים והסביבה. מדי שנה, מסייע מט"י ירושלים לאלפי יזמים ובעלי עסקים אשר מקימים או מרחיבים עסקים בעיר. פעילות זו תורמת מידי שנה ליצירת אלפי מקומות תעסוקה חדשים  ולפיתוחה הכלכלי של העיר ירושלים והסביבה.