חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מגמת הקולנוע של בית הספר התיכון לאמנויות זכתה בתחרות היצירה הצעירה של פסטיבל הקולנוע של ירושלים

מתוך כ-150 סרטים שנשלחו לתחרות, עלו לגמר 14 סרטים שהתחרו על ארבעה פרסים. בית הספר לאמניות זכה בשניים מארבעת הפרסים.

מגמת הקולנוע של בית הספר התיכון לאמנויות היא הזוכה הגדולה בתחרות היצירה הצעירה של פסטיבל הקולנוע היוקרתי של ירושלים. הסרט "סבא בוורוד", של היוצרים יואב גוטמן, מעיין אלון, בר מזרחי ואמיר סרי, קטף את הפרסים הראשונים הן בקטגוריית הסרט העלילתי, והן בפרס התסריט.
מנהל בית הספר, תומר בליטי-דגן: ״אני גאה כל כך בתלמידות.ים ובצוות המלווה, על יצירה נהדרת, רגישה ורלבנטית״.

אירוע הגמר של תחרות היצירה הצעירה התקיים במסגרת פסטיבל ירושלים של כל מגמות הקולנוע בארץ. מתוך כ-150 סרטים שנשלחו לתחרות, עלו לגמר 14 סרטים שהתחרו על ארבעה פרסים. מי שקטף שניים מארבעת הפרסים היה בית הספר התיכון לאמנויות.

 

הסרט "סבא בוורוד", של היוצרים יואב גוטמן, מעיין אלון, בר מזרחי ואמיר סרי, קטף את הפרסים הראשונים הן בקטגוריית הסרט העלילתי, והן בפרס התסריט.

מנהל בית הספר הנרגש, תומר בליטי-דגן: ״כולנו יודעים איזו תקופה קשה עברה על החברה הישראלית, העולם, ותלמידי ישראל, בשל הקורונה. המחויבות לעשייה האמנותית של תלמידינו היה נר לרגלינו לכל אורך השנה. ידענו שבכוחן של היצירה, המפגש האנושי והעשייה המשותפת – לרפא ולשמח. כלל הצוות היה שותף לעשייה בלתי מתפשרת, וצוות מגמת קולנוע ליווה את תלמידיו לעשייה כנגד כל הסיכויים, בתהליך איכותי ולהישגים נהדרים״.
צילום: ארי גוטמן

מנהל בית הספר, תומר בליטי-דגן: "כלל הצוות היה שותף לעשייה בלתי מתפשרת, וצוות מגמת קולנוע ליווה את תלמידיו לעשייה כנגד כל הסיכויים, בתהליך איכותי ולהישגים נהדרים"