חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

נבחרו החברות הזוכות במכרז למתחם K המכרז הראשון ששווק במסגרת פרויקט רובע הכניסה לעיר ירושלים

מתחם K בצהוב מתחם K רובע העסקים של ירושלים

עיריית ירושלים ורשות מקרקעי ישראל (רמ"י) הכריזו היום (א', 14.6) על חברות 'אמות השקעות בע"מ' ו'אלייד נדל"ן בע"מ' כזוכות במכרז למתחם K - המכרז הראשון ששווק במסגרת פרויקט רובע הכניסה לעיר ירושלים.

סכום ההצעה עומד על 180,180,180 מיליון שקלים, לא כולל מע"מ ולא כולל הוצאות פיתוח.

סרטון הכניסה לעיר: זד פילמס, חברת עדן

מתחם K ממוקם בסמוך לתחנת הרכבת יצחק נבון – תחנת הרכבת המהירה לתל-אביב. למתחם תכנית בתוקף המאפשרת בינוי של 2 מגדלים בני 36 קומות כל אחד. תמהיל השימושים המאושרים כוללים שימושים מסחריים, תעסוקה, משרדים, מלונאות ושימושים ציבוריים, בהיקף כולל של 78,000 מ"ר.

בימים אלו מקדמות רשות מקרקעי ישראל ועיריית ירושלים, באמצעות חברת עדן, תכנית חדשה לרובע הכניסה לעיר אשר תגדיל את הזכויות והשימושים במתחם K ותאפשר את הגדלת מספר הקומות שני המגדלים ל 40 קומות כל אחד, לשימושי מסחר, תעסוקה, שימושים ציבוריים ומגורים בהיקף של כ -102,000 מ"ר.

רובע הכניסה יכלול כ- 20 מגדלים בני 18-40 קומות המיועדים לתעסוקה, מסחר, מלונאות, מגורים, מבני ציבור ותרבות. הפרויקט אמור לספק כ-60,000 מקומות עבודה חדשים

רובע הכניסה לעיר עתיד להיות מרכז העסקים החדש של העיר ירושלים ויכלול כ-20 מגדלים בני 18-40 קומות, המיועדים לשטחי תעסוקה, מסחר, מלונאות, מגורים, מבני ציבור ותרבות. מתחם K יבנה בלב המרכז העסקי החדש, ובצמוד למרכז התחבורתי אשר יכלול את תחנת הרכבת המהירה, תחנת האוטובוסים המרכזית, שלושה קווי רכבת קלה, הפרדה מפלסית בשדרות שז"ר, וחניון ציבורי תת קרקעי עם כ-1,300 מקומות חניה. המרחב הציבורי בפרויקט ישודרג ויהפוך לאיכותי ומזמין, כלל הרחובות ישופצו בסטנדרט גבוה ויוצא דופן, שטח הפרויקט יתפרס על פני כ-220 דונם. מימוש פרויקט הכניסה לעיר יהווה מנוף לעיר ויספק כ- 60,000 מקומות עבודה חדשים לבירת ישראל.

ליאון: השיווק המוצלח של מתחם K הבעת אמון בעיר ירושלים 

ראש העירייה, משה ליאון ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "השיווק המוצלח של מתחם K הוא הצבעת אמון בעיר ירושלים, בפוטנציאל הכלכלי שלה והאמון שהמגזר העסקי רוכש לתהליכים המהותיים שקורים בה. כל אלה כנגזרת מהאסטרטגיה של קידום העיר בכל המרחבים, בדגש לבניה, תעסוקה, מלונאות ואיכות החיים של התושבים.  אני מברך את החברות הזוכות במכרז השיווק למתחם  K.  זהו עוד שלב בדרך להפיכת ירושלים לבירת העסקים של ישראל. המתחם, יהיה אבן שואבת לחברות עסקיות מירושלים ומחוצה לה תוך קישור תחבורתי מהיר לערי המרכז ויספק אפשרויות תעסוקה נוספות לתושבי ירושלים. נמשיך לפעול במלוא המרץ לטובת פיתוח מרכזי תעסוקה ומסחר והתשתיות, לטובת תושבי ירושלים והבאים בשעריה".

עדיאל שמרון: בפרוייקט הושקעו מאות מליוני שקלים על ידי רמ"י (רשות מקרקעי ישראל)

מנהל רשות מקרקעי ישראל עדיאל שמרון: "רמ"י מנהלת את אדמות המדינה מתוך ראייה אחראית הרואה בקרקע משאב מרכזי לפיתוח חברתי וכלכלי של ישראל. בשנים האחרונות קדמנו שורה של פרוייקטים מחוללי שינוי ברחבי הארץ. בפרוייקט שער העיר הושקעו על ידי רמ"י מאות מיליוני ש"ח, בפיתוח תשתיות, על מנת להביא את הפרויקט לכדי מימוש וכדאיות כלכליות. אנו גאים להיות שותפים לפיתוח.