חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רכבת ההרים FIRE BALL תותקן בפארק השעשועים המקורה במישור אדומים – Magic-Kass

קבוצת Kass Group (קאס גרופ) תרכוש מחברת Larson International את רכבת ההרים החדשנית FIRE BALL, הנמצאת רק ב- 4 פארקים ברחבי העולם בהשקעה של 12מיליון ₪. הרכבת בגובה של 32 מטר, חשמלית לחלוטין ויכולה להכיל 32 אנשים, נוסעת הלוך וחזור ומסתובבת סיבוב מלא ומגיעה למהירות של 100 קמ"ש. הלונה פארק החדש בגודל של כ- 12 דונם בהשקעה של כ- 150 מיליון ₪. הוא יכלול למעלה מ-30 מתקנים ואטרקציות. הפתיחה מתוכננת ליולי 2021.

מגיק קאס קרדיט אנריקו סגרה

קבוצת Kass Group (קאס גרופ), המקימה במישור אדומים את Magic Kass – הלונה הפארק המקורה הגדול במזרח התיכון, תרכוש מחברת Larson International את רכבת ההרים החדשנית FIRE BALL, הנמצאת רק ב- 4 פארקים ברחבי העולם, ביניהם בפארק ה- SIX FLAGS בקליפורניה, ארה"ב, בהשקעה של 12מיליון ₪. בחברת  Larson International אומרים כי מדובר באטרקציה מלהיבה במיוחד, שאנשים מגיעים אליה מכל רחבי העולם.

הרכבת בגובה של 32 מטר, חשמלית לחלוטין ויכולה להכיל 32 אנשים. היא נוסעת הלוך וחזור ומסתובבת סיבוב מלא (360 מעלות). הרכבת מגיעה למהירות של 100 קמ"ש והנסיעה בה אורכת 3.5 דקות. במהלך הנסיעה, בעזרת טכנולוגיה חדשנית, הנוסעים חשים ברעידות, מה שמגביר את הריגוש.  כמו כן, הרכבת נכנסת למנהרה, שם חווים הנוסעים פלאשים של כדורי אש מדומים.

Kass group מקימה את magic kass  – לונה פארק המשתרע על פני שטח של כ- 12 דונם ומעוצב בהשראת ספינת חלל עם כיפת זכוכית בקוטר 70 מטר, בהשקעה של כ- 150 מיליון ₪. הלונה פארק יכלול למעלה מ-30 מתקנים ואטרקציות, ביניהן רכבות הרים, קרוסלות, חדרי משחקי ארקייד, משחקי מציאות מדומה, חדרי בריחה ועוד. הפתיחה מתוכננת ליולי 2021.

"את המג'יק קאס ניתן להשוות לפארקי שעשועי בסגנון דיסנילנד, six flags והפארקים הגדולים בארה"ב ובאירופה" - פנינה רווח, מנכ"לית קאס גרופ.

"את המג'יק קאס ניתן להשוות לפארקי שעשועי בסגנון דיסנילנד, six flags והפארקים הגדולים בארה"ב ובאירופה" אומרת פנינה רווח, מנכ"לית קאס גרופ. "מעבר לכך שחשוב לנו להביא מתקנים ומשחקים בסטנדרט הכי גבוה והכי עדכני שיש, חשוב לנו גם להשקיע במתחם כולו. מתוכננת להיבנות קומת מסעדות ייחודיות, שבה כל מסעדה מאופיינת בסממנים מעולם המשחק, האגדות, הילדים, בדומה לפארקים אחרים בעולם. כך למשל, תוקם מסעדה בסגנון ג'ונגל, אשר תשלב טכנולוגיות של חיות ורובוטים זזים. הפארק יכיל יותר מ- 5000 מטר של מסחר, אשר מיועדים לחנויות למוצרי ילדים, אשר יהוו אטרקציה בפני עצמם ויעוצבו בהשראה לעולמות ילדים שונים".

לדברי רווח: "אחד היתרונות המרכזיים של מג'יק קאס הוא היותו פארק מקורה, אשר יכול לפעול בכל מזג אוויר. אנו מעריכים שהביקוש לפארק יהיה גדול והוא ימשוך אליו משפחות מכל הארץ".

Kass Group מקימה גם את דיזיין סיטי במישור אדומים – מתחם מסחרי לעיצוב הבית, אשר יכלול כ- 60,000 מ"ר של שטחי מסחר וכ- 100,000 מ"ר נוספים המוקצים כשטחי שירות, חניונים ושטחים פתוחים. בדיזיין סיטי יהיו מתחמי הופעות, מרכזי תערוכות, חללי עבודה משותפים לאדריכלים, טרקלין למעצבים, ספריית העיצוב הגדול ביותר באירופה, בית מלון, בית ספר לעיצוב, מרכז כנסים, מוזיאון עיצוב ולמעלה מ-200 חנויות עיצוב. השקת המתחם צפויה להתרחש באפריל 2021.  

דוגמא לרכבת הרים מסוג הפייר בול