חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

400 משתתפים חרדים השתתפו במפגש מקצועי שנועד להעניק ידע ומיומנויות מעשיות ליועצים ומטפלים  בתחום האישי הזוגי והמשפחתי

זום למטפלים ויועצים חרדים

לקראת הכניסה לשוק העבודה בתחום הייעוץ והטיפול ארגנו  מט"י ירושלים בשיתוף מרכז י.נ.ר ערב שנועד להעניק ידע ומיומנויות מעשיות ליועצים ומטפלים  בתחום האישי הזוגי והמשפחתי. המפגש נערך באמצעות הזום בהשתתפות בו  כ- 400 חרדים 

מט"י ירושלים קיים ערב מרתק בנושא של יזמות עסקית במגזר החרדי במקצועות הטיפול והייעוץ. האירוע שהתקיים באמצעות הזום, הועבר בשיתוף מרכז י.נ.ר, והוא נועד להעניק ידע ומיומנויות מעשיות ליועצים ומטפלים בתחום האישי הזוגי והמשפחתי לקראת כניסה לשוק העבודה. בערב השתתפו למעלה מ 400 יועצים ומטפלים, בקבוצות נפרדות לנשים ולגברים. 

אביאל צדוק מטי ירושלים רכז הדרכה ופרויקטים במט"י ירושלים, אביאל צדוק אמר כי המענה בערב זה היה ייחודי לתחומי ההכשרה משום שדווקא בתחום הייעוצי והטיפולי קיים יותר קושי בשיווק ופרסום, הן בשל אופי התחום והן בשל רגישות המטפלים". 

בין הנושאים שהועלו בערב זה נכללו סוגיות כגון הבנת התחום המוצע – כסיפור ולא כמוצר, הצורך ביצירת חיבור פנימי, הדרך להיות שונה וייחודי, הגדרת חזון, הדרך להצלחה בבניית עסק ותקשורת בין אישית.

צדוק מסכם: "המשתתפים הגיעו אל המפגש עם התמחות רבה בתחום העיסוק שלהם והתכנים הגיעו כדי להשלים את הפן העסקי שיעזור להם לקחת הידע ולעשות ממנו עסק. המשתתפים הגיעו עם צמא רב וסקרנות גדולה, המרצים שמחו מאוד לראות את המעורבות הגדולה. שמחנו מאוד בשיתוף הפעולה הפורה עם מרכז י.נ.ר שפעלו במקצועיות ובאדיבות".

מנהלת תכניות ההכשרה בי.נ.ר טל נחום, מסכמת: "התכנים היו מרתקים וייחודיים לקהל היעד של המרכז. שמחנו לחבור למט"י, על מנת לתת שירות שאנו רואים בו חשוב – כלים ליציאה לשוק העבודה בתחומי ההכשרה של המרכז. חשוב לצייד את הבוגרים לא רק בידע מקצועי אלא גם במיומנויות שיסייעו להם בבניית והגדרת העיסוק המקצועי והייחודיות שלהם. אנו מודים למט"י על המקצועיות והאנושיות והתרומה שלהם לערב מבורך וחשוב, כמו גם למאות התלמידים והבוגרים שלקחו חלק בערב". 

מנהלת פרוייקט חרדים במט"י ירושלים, נויה חורי אומרת: "משבר הקורונה מביא איתו אתגרים רבים ברמה הכללית וברמה האישית. חשוב לנו לתת מענה למטפלים רגשיים שתומכים ומסייעים לאנשים בהתמודדויות אישיות בתקופה מורכבת זו".