כנס בנושא שיווק דיגיטלי ביוזמת הרשות העירונית לתעסוקה ומט"י דיגיטל נערך בנוקטורנו בירושלים
כנס ייחודי לקידום עסקים במרחב הדיגיטל בשם "מירושלים ועד לקצה העולם" התקיים בנוקטורנו בירושלים בהשתתפות כ 150 צעירים יזמים ובעלי עסקים ירושלמים אשר הגיעו לשמוע ולקבל כלים מעשיים לקידום עסקים במרחב הדיגיטלי ובזירות השונות ולשמוע על האפשרויות ללמוד את תחום הדיגיטל מרקטינג והמסחר באמאזון איבי ושאר פטלפורמות האיקומרס. הכנס התקיים בהנחיית המומחית הבינלאומית בשיווק דיגיטלי ומנכ"לית סוכנות הדיגיטל Social Lady, טל נברו. בכנס השתתפו מנהל הרשות העירונית לתעסוקה, חיים עמר ומנכ"ל מט"י ירושלים, גולן טובי. מנהל הרשות העירונית לתעסוקה, חיים עמר: "הבאנו לכנס מומחים שהוכיחו את הצלחתם בארץ ובעולם, כדי שיעניקו עצות, כלים ואפילו השראה לעתיד המקצועי והתעסוקתי. אני מקווה שכנס זה יהווה יריית פתיחה לכנסים נוספים וכולם יצאו מרוצים מיוזמה חשובה זו. אנו מודים לשלושת המרצים, שהעיר ירושלים מאוד קרובה לליבם, וגילו נכונות ורצון טוב, ובאו להציג בפניכם את סודות השיווק הדיגיטלי, דרך השימוש בו וניצול יתרונותיו".
מנכ"ל מט"י ירושלים, גולן טובי: " מאוד מרגש אותי לראות את כל היזמים, בעלי העסקים וחבר'ה צעירים מירושלים שמגיעים ורוצים לפתח את נושא הדיגיטל בעיר. הקמנו את מט"י דיגיטל לפני כ-5 שנים מאחר וראינו שהנושא של השיווק הדיגיטלי הוא נישה שחייבת להיות אצל כל בעל עסק ובעסקים הירושלמים בפרט. אנחנו מפעילים תוכניות, קורסים והדרכות לבעלי עסקים, מעניקים שירותי ייעוץ וליווי עסקי בתחום, במטרה לקדם כמה שיותר את העסקים ירושלמים במרחב הדיגיטלי.
בין ההרצאות שנערכו בכנס, ועסקו בכניסת אמזון לישראל וכלים למסחר דיגיטלי בינלאומי-ע"י מנכ"לית ומייסדת חברת גלזר הדרכה, יעל גלזר. על פרויקטים וסיפורי הצלחה סיפר המומחה לדיגיטל בחברות בינלאומיות, אלון נוימן. בנוסף הרצאתה טל נוברו, מומחית בשיווק ודיגיטל ומנכל"ית סוכנות הדיגיטל Social Lady על סיפורה האישי "מקרית מוצקין ועד בברלי הילס", המסע האישי שלה להצלחה ומגמות השיווק הדיגיטלי ב2019. כמו כן נערך פאנל מומחים בנושא כלים ומגמות בדיגיטל בהנחיית נברו, בו השתתפו יעל גלזר, אלון נוימן ומנהל מט"י דיגיטל דניאל זיו.
מנהל מט"י דיגיטל דניאל זיו:" זהו עולם טכנולוגי שדורש למידה ממושכת וחייבים להיות כל הזמן UP TO DATE יחד עם זאת, ישנו הקושי ביצירת תוכן איכותי, השראתי, שיהפוך לויראלי ותמיד לזכור שהדיגיטל הוא רק כלי – השאלה היא מה אני אעשה איתו. יזמים ובעלי עסקים, חייבים לזקק את הערכים והחזון של העסק, ליצר סממנים ויזואלים – כי הרושם הראשוני הוא שקובע, ולא לפחד מטעויות. בעבודה בדיגיטל נדרשת סבלנות. צריך לזכור שההצלחה לוקחת זמן. אני קורא לבעלי העסקים והיזמים הירושלמים להגיע אלינו, התייעץ לחקור וללמוד כי זו הדרך הנכונה להצלחה.