חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מקהלת אחוזת בית הכרם בפסטיבל הגיל השלישי בהנרי קראון בתיאטרון ירושלים 

מקהלת אחוזת בית הכרם ירושלים, המונה למעלה מ-40 זמרות וזמרים הופיעה אמש, 2.7 ביחד עם זמרת הפופ-רוק הידועה והאהובה דפנה ארמוני וביצעה את השיר 'שלווה' במסגרת הפסטיבל החד שנתי והיוקרתי לגיל השלישי.

הפסטיבל, אותו יזמה עיריית ירושלים, נערך באולם הנרי קראון בתיאטרון ירושלים. מקהלת אחוזת בית הכרם ביצעה את השיר ״שלווה״ עם הזמרת דפנה ארמוני ואת השיר ״תפילה לשלום" ביחד עם מקהלות נוספות. מנצחת המקהלה והמנהלת המוזיקלית רונית בנית סיפרה שהשיר ״תפילה לשלום״ הוא שיר תפילה לשלום שיצר אינטראקציה ייחודית בין חברי כל המקהלות לקהל הצופים.

מקהלת אחוזת בית הכרם בפסטיבל הגיל השלישי בהנרי קראון בתיאטרון ירושלים
מקהלת אחוזת בית הכרם ירושלים, מונה למעלה מ-40 זמרות וזמרים

מנכ"לית אחוזת בית הכרם, אורלי גולן ברכה את זמרי וזמרות המקהלה על ההופעה המרגשת. "אני מודה לחברי המקהלה, ולמנצחת רונית בנית על שהביאה את המקהלה להופעת שיא מרגשת במוסד שהוא סמל תרבות בירושלים".

דפנה ארמוני אמרה "מבחינתי, זה היה כיף גדול לפגוש את המקהלה של אחוזת בית הכרם ולעבוד איתם ועם המנהלת המוזיקלית רונית בנית בשיתוף פעולה יוצא מן הכלל. רואים את הכישרון ואת העשייה ונהניתי מאד. מקהלת בית הדיור המוגן אחוזת בית הכרם המונה למעלה מ-40 זמרים וזמרות מופיעה רבות הן בתוך בית הדיור המוגן, למשל במסגרת אירועים וחגים, והן מחוצה לו.