חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הזדמנות לסטארטאפים ישראלים בתערוכת אינטרטרפיק 2024 בין התאריכים 16-19 באפריל 2024 במרכז התערוכות והירידים RAI אמסטרדם

הזדמנות לסטארטאפים ישראלים בתערוכת אינטרטרפיק 2024 בין התאריכים 16-19 באפריל 2024 במרכז התערוכות והירידים RAI אמסטרדם

אינטרטרפיק 2022

לקראת אינטרטרפיק 2024, הנהלת התערוכה יצאה בקריאה לסטארטאפים בכל רחבי העולם העסקים בתחום טכנולוגיות התנועה והניידות להצטרף ולקחת חלק ב- ITSUP. 

מדובר באירוע המשולב באינטרטרפיק ומשמש כבמה להצגת פתרונות של חברות בתחילת דרכן המבקשות להגיע לקהל יעד איכותי בטכנולוגיות התנועה והניידות החכמה; לחברות מסחריות, רשויות וערים. האירוע, כאמור, יתקיים במסגרת התערוכה בין התאריכים 16-19 באפריל 2024 במרכז התערוכות והירידים RAI אמסטרדם.  ITSUP יעמוד במרכז הבמה באזור ייעודי, הכולל במה פתוחה ופינת נטוורקינג המיועדת ל"שידוכים משפיעים". בנוסף, יתאפשרו הזדמנויות להדגמות חיות במתחם התערוכות ב-RAI אמסטרדם. מלבד הצגת הפתרונות החדשניים שלהם לקהל העצום תתאפשר הזדמנות לקחת חלק הן באתגר ITSUP והן בתחרות הפיצ'רים. החברה המובילה בשוק Swarco AG היא הכוח המניע מאחורי ITSUP.

ג'ויס דה וינטר, מנהלת התערוכה של Intertraffic, בפתיחת התערוכה הרשמית בשנת 2022
ג'ויס דה וינטר, מנהלת התערוכה של Intertraffic, בפתיחת התערוכה הרשמית 2022

ג'ויס דה וינטר, מנהלת התערוכה של Intertraffic, הדגישה את המשמעות של הקשר בין מותג של חברה לחדשנות בנוף של היום. היא מצהירה, "ITSUP היא הזדמנות ענקית לסטארטאפים. עם מערכת ההפעלה החכמה של הסטארט-אפים הניידות במגמת עלייה, חברות רבות להוטות לשתף פעולה עם מיזמים חדשניים, מה שהופך את ITSUP לפלטפורמה שלא תסולא מפז".

"אנחנו יודעים שהרעיונות והגישות הלא שגרתיות של סטארט-אפים יכולים לתת דחיפה לחדשנות במגזרי בטיחות בדרכים ומערכות תחבורה חכמות", אמר דובר החברה של SWARCO, ריצ'רד נוימן. "כשחקן מבוסס בתעשייה ונותן חסות בלעדי של ITSUP, אנו עוזרים ל"מצטרפים החדשים" לתערוכת טכנולוגיית התנועה המובילה בעולם לקבל פלטפורמה לשידוכים וחילופי דעות, מה שפותח הזדמנויות לשיתוף פעולה נוסף בפרויקטי חדשנות בעתיד. ”

ITSUP אמסטרדם - תצוגה של מוצרים טכנולוגיים
ITSUP אמסטרדם - הזדמנות להציג את רעיונותיו ולעסוק בצרכים והאתגרים שמציגים ערים הפועלות כלקוחות משיקים. 

על אתגר ITSUP – האתגר נועד לטפח שיתוף פעולה בין סטארטאפים מגוונים ולערב ישירות ערים במשוואה. זרקור השנה על שני נושאים מרכזיים: קיימות ובטיחות בדרכים. משתתפי ITSUP נקראים ליצור הוכחת קונספט (PoC) במהלך התערוכה. מומחי התעשייה של Swarco יהיו זמינים כדי להדריך אותם בשלבי השידוכים והפיתוח. לכל סטארטאפ תהיה הזדמנות להציג את רעיונותיו ולעסוק בצרכים והאתגרים שמציגים ערים הפועלות כלקוחות משיקים. 

110 מפגשים והרצאות במהלך אינטרטרפיק אמסטרדם
110 מפגשים והרצאות במהלך אינטרטרפיק

הקונספט שינצח בתחרות יעבור מלוח השרטוטים לרחובות, עם האימון והתמיכה של Swarco להתפתחויות עתידיות. האתגר העיקרי לסטארטאפים המשתתפים טמון ב"יישור אסטרטגי" של חלקי הפאזל, פתיחת הערך של שיתוף פעולה והבטחת ההתקדמות במערכות תחבורה חכמות (ITS).

 לכל הסטארטאפים המשתתפים מוצעת ההזדמנות להציע את המוצר/פתרון שלהם בזירת ITSUP. הפיצ'רים ישפטו על פי בהירות ומבנה, פוטנציאל שוק, חדשנות ובידול, ועד כמה הפתרון תורם לניידות חכמה, בטוחה ובת קיימא לכולם. הזוכה בתחרות הפיץ' יקבל דוכן חינם ב-Intertraffic Amsterdam 2026. את קריטריוני ההשתתפות ואת טופס ההרשמה ניתן למצוא באתר www.intertraffic.com/ITSUP.

תערוכת אינטרטרפיק אמסטרדם 2024 תכלול למעלה  מ-900 ארגונים ציבוריים ופרטיים מציגים ב-13 אולמות. כמו כן יתקיימו   110 מפגשים מיוחדים וצפויים 35,000 אנשי מקצוע בתעשייה ונציגים מערים ואזורים מכ-140 מדינות. Intertraffic ביססה את מעמדה, מאז השקתה ב-1972, כשוק הבינלאומי מוביל בתחומי הניידות החכמה, תשתיות, ניהול תנועה, בטיחות בדרכים וחניה, עם אירועים בהולנד, סין ומקסיקו. .

הנציג הרשמי של ישראל בתערוכת אינטרטרפיק אמסטרדם, פיני קבסה מסר כי גם השנה ישתתפו חברות ישראליות בתערוכה הבינלאומית החשובה וכן צפוייה הגעת מבקרים רבים שיפקדו את האירוע למרות מצב המלחמה בישראל.  

אירועי Intertraffic הקרובים: הולנד אמסטרדם – 16-19 באפריל 2024 |  סין  (בייג'ינג): 29 – 31 במאי 2024 | מקסיקו: 17 – 19 ביוני 2025 | מידע נוסף זמין באתר www.intertraffic.com