חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

למען העסקים הקטנים: משלוחים טייק אווי ומשלוחים הביתה. כל הדרכים בימי קורונה

זה שיש סגר או הגבלות תנועה ומסחר לא אומר שהחיים מפסיקים. נוקטורנו, לה פטיסרי אבו סייר, סנדרוני קרמיקה ארמנית, הממשק המיוחד של www.gobeetravel.com לסיורים בהדרכה עצמית, כמו גם כמה מחברות קהילת נשים וסיפורים בירושלים זמינים גם בימי הסגר / חצי סגר באמצעות משלוחים, טייק אוויי או און ליין. 

נשים וסיפורים בירושלים היא קהילה של כ-70 נשים ירושלמיות המארחות בביתן עם סיפורים אישיים, אוכל, פולקלור או אמנות בכל רחבי העיר.  האירוחים הביתיים רק כעת חוזרים אט אט לשגרה, ובינתיים כמה מהן מציעות מוצרים להזמנה במשלוח או באיסוף עצמי:

השפית ליאת דה כהן

השפית ליאת דה כהן מציעה מבחר גדול של מאכלים למשפחות או לקבוצות או לאירועים. בהזמנה אישית וכולל המשלוח. טל. להזמנות: 054-5936039  

שושנה קרבסי מעין כרם

שושנה קרבסי מעין כרם מציעה איסוף עצמי של ריבות מבוטיק הריבות המשוגעות שלה. המבחר משתנה בהתאם לעונה אז כדאי להתקשר ולברר מה במלאי.

אפרת גיאת גבינות איכות- כל הטוב שבטבע

ואם התגעגעתם לקצת גבינות איכות: אפרת גיאת – כל הטוב שבטבע. מורת דרך ורועת צאן ובימים רגילים מארחת בחצר ביתה לטעימות של גבינות עיזים ומאפה תימני. לרגל הסגר הצטמצמו הביקורים ולאור בקשות של לקוחות החלה לספק גבינות עיזים, מאפים ומאכלים תימניים (ג'חנון, קובנה, לחוח, חילבה, סחוג, תה) במשלוחים בירושלים. 

חדש: לה פטיסרי אבו סייר - ברח׳ השער החדש

לה פטיסרי אבו סייר הוא מקום חדש, מתוק ומופלא ברח׳ השער החדש. הבעלים – איברהים אבו סייר – הוא שף קונדיטור לשעבר של מלון מצודת דוד ואהבתו הגדולה היא…שוקולד! העוגות האישיות מתחלפות מדי יום לפי ההשראה ופירות העונה. עוגות גדולות ניתן להזמין מראש, יש משלוחים ואפשר גם לבוא לקחת. 

רח׳ השער החדש 35, פתוח 7 ימים בשבוע בשעות 8:00-20:00 (ראשון 9:30-19:00). לא כשר

משלוחים מקפה נוקטורנו ומהחנות במתחם לעיצוב, אופנה ומתנות

קפה נוקטורנו, ממוסדות הקולינריה הירושלמית הידועים והאהובים במיוחד, פועל כעת גם במתכונת משלוחים, עם תפריט עשיר, כולל קוקטיילים, ומבחר טבעוני מגוון מאוד – גן עדן לצמחונים וטבעונים, כולל 2 סוגים של המבורגר – ביונד מיט וקטניות (ובלי קשר ניתן לקבל כמעט כל מנה גם בגרסה טבעונית), ובמתחם פועלת גם חנות עיצוב, אופנה ומתנות – שגם ממנה ניתן כעת להזמין במשלוחים.

www.gobeetravel.com טיול עצמאי עם הדרכה מלאה

בא לכם לטייל? חברת   www.gobeetravel.com   פיתחה ממשק מיוחד המאפשר טיול עצמאי (של המטיילים) – אבל עם הדרכה מלאה (של מורה דרך המלווה את המטיילים בממשק), פתרון נפלא לטיולים ברחבי הארץ בימי הקורונה למשפחות ולארגונים שרוצים להוציא את העובדים לקצת התאווררות, הפגה, גיבוש וחוויה – ובמחיר ממש כדאי: כל סיור עולה 99 ש"ח בלבד, וניתן לטייל איתו בקבוצה קטנה שצופה בו יחד, ולמשך שבועיים! (ז"א שהעלות לאדם בקפסולה של 5 אנשים היא בסה"כ  20 ש"ח לסיור עם  הדרכה מקצועית). באתר מבחר סיורים בירושלים כמובן אבל גם בערים נוספות בארץ

הסטודיו של ג׳ורג׳ ודורין סנדרוני לקרמיקה ארמנית

הסטודיו של ג׳ורג׳ ודורין סנדרוני לקרמיקה ארמנית עבודת יד.  מקום מעולה להיכרות עם הקהילה הארמנית בירושלים דרך האומנות, המטבח והאנשים. בשגרה ניתן לתאם סדנת ציור על אריחי קרמיקה וליהנות גם מהסברים על הקהילה הארמנית בירושלים וטעימות מהמטבח הביתי. ולטובת מי שעדיין לא יוצא מהבית אבל מעוניין במתנה אפשר להזמין גם טלפונית, כולל עיצוב ייחודי לפי העניין.