חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מאוחדת חנכה ברחוב הצבי בירושלים מרפאה ייחודית למטופלי סוכרת ופצע

מאוחדת חנכה מרפאה ייחודית לסוכרת ופצע בירושלים

מאוחדת חנכה בשבוע האחרון מרפאה ייעודית לסוכרת ופצע לטובת מבוטחיה. המרפאה החדשה, המתפרסת על פני    כ-600 מ"ר וממוקמת ברחוב הצבי 10 בעיר, תעניק מעטפת רפואית רחבה למטופלים הסובלים מסוכרת, פצעים קשיי ריפוי ופצעים כרוניים, בעיות בכלי דם, פצעי לחץ למטופלים סיעודיים וכדומה.

אחת מתופעות הלוואי המרכזיות של מחלת הסוכרת ומחלות כלי דם היא פצעים שאינם נרפאים. הם גורמים לכאב ולסבל ובעלי סיכון גבוה לזיהומים ולסיבוכים קשים, העלולים להוביל לקטיעות גפיים ואף למקרי מוות.

במרפאת פצע וסוכרת החדשה יינתנו שירותי רפואה מקצועיים הכוללים רופאים מומחים בתחום הסוכרת, סוכרת טרום לידה, רופא פצע, פודולוג, אולטרסאונד כלי דם, אחיות, טיפולי עו"ס, פסיכולוג, ריפוי בעיסוק, פיזיותרפיה ותזונאים. המרפאה מאובזרת בציוד חדשני ומתקדם בתחום.

גוזרים את הסרט. מימין: סגן ראש העיר ירושלים, הרב חיים כהן, מנהל השיווק המחוזי, יהודה לוי ,מנהל רפואי מחוז ירושלים, ד"ר מנחם ביתן , סגן מנהל המחוז, עופר שם טוב ומנהל מחוז ירושלים של מאוחדת, עופר משולם . צילום קובי הר צבי
חוגגים את פתיחת המרפאה החדשה של מאוחדת בירושלים : עובדים והנהלת המחוז ואורחים מוזמנים לאירוע.צילום קובי הר צבי
חוגגים את פתיחת המרפאה החדשה עובדים והנהלת המחוז ואורחים מוזמנים לאירוע.צילום קובי הר צבי

 

עופר משולם, מנהל מחוז ירושלים של מאוחדת: "מאוחדת מחוללת מהפכה בשירותי הרפואה בירושלים. פתיחתה של מרפאת פצע וסוכרת הינה חלק מהשירות החיוני שאנו מעניקים ללקוחותינו, ואנו ממשיכים להיות קשובים לציבור הלקוחות ולשקוד על תכניות נוספות עבורם".

יהודה לוי, מנהל השיווק של מאוחדת במחוז ירושלים: "הנגשת מרפאת פצע וסוכרת לסובלים מפצעים קשיי ריפוי מעלה משמעותית את שיעורי ההיענות לטיפול. כמו כן היא מבטיחה רציפות טיפולית, מגדילה את סיכויי ההצלחה של הטיפול ומקטינה את אחוז הסיבוכים ולכן אנו רואים בפתיחת המרפאה חשיבות רבה".