חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

6  דירות נמכרו בפרויקט 'הבית במקור חיים' בשכונת מקור חיים בירושלים  בהיקף של כ-20 מיליון ש"ח

הבית במקור חיים גל אמרלד וברזאני
מכלל 52 הדירות בפרוייקט נותרו למכירה 7 דירות אחרונות. הבניין עצמו נמצא כיום במצב של סיום שלד והאכלוס צפוי בקיץ 2024

6 דירות נמכרו במהלך החודש וחצי האחרונים בפרויקט 'הבית במקור חיים' בשכונת  מקור חיים בירושלים בהיקף מכירות של כ-20 מיליון ₪, כך נמסר על ידי משווק הפרויקט איציק לוי. הפרוייקט הוא של חברת מקור חיים –  חברה משותפת לחברות גל אמרלד וי.ד בראזני.  "מכלל 52 הדירות בפרוייקט נותרו למכירה 7 דירות אחרונות. הבניין עצמו נמצא כיום במצב של סיום שלד והאכלוס צפוי בקיץ 2024 ", אמר לוי.

מדובר בדירות 3 ו-4 חדרים שנמכרו הן לתושבי חוץ מצרפת אוסטרליה וארה"ב  ולאזרחים ישראלים והעלות הממוצעת עומדת על כ-34,000 ש"ח למ"ר כך לדוגמא נמכרו דירות מתוך העסקאות האחרונות:

  • דירת 3 חדרים, 82 מ"ר + 18 מ"ר מרפסות נמכרה ב- 3.108 מיליון ₪. 
  •  דירת 3 חדרים, 66 מ"ר + 4 מ"ר מרפסת נמכרה ב- 2.5 מיליון ₪. 
  • דירת 4 חדרים –  95 מ"ר פלוס מרפסת 9 מ"ר נמכרה ב- 3.25 מיליון ₪.  
  • דירת 4 חדרים –  93 מ"ר פלוס מרפסת 9 מ"ר נמכרה ב- 3.235 מיליון ₪.
הבית במקור חיים גל אמרלד וברזאני
הפרויקט תוכנן בהשראת האדריכלות המסורתית-ירושלמית של שכונות בקעה והמושבה הגרמנית. האדריכל שלום טל, (ממשרד טל ים), שם דגש על החללים הפנימיים של הבניין ועל המראה הייחודי של אדריכלות עכשווית עם מוטיבים מקומיים

 לוי "היתרון של שכונת מקור חיים שהיא נמצאת בסמוך לשכונות הטובות של ירושלים: בקעה, המושבה הגרמנית, קטמון ותלפיות. הסמיכות שלה לשכונות אלו מאפשרת לתושבי מקור חיים ליהנות משירותי קהילה וחינוך באיזור. השכונה, עצמה, כלולה במנהל הקהילתי בקעה-רבתי. מיקומה המרכזי של השכונה מאפשר גישה נוחה למרכזי קניות ובילוי: פארק המסילה, מתחם התחנה, קניון הדר, קניון לב תלפיות, מתחם yes planet ועוד. כמו כן המגורים בשכונת מקור חיים מאפשרים קרבה למרכזי התרבות, הספורט והרוח של העיר – תיאטרון ירושלים, תיאטרון החאן, מוזיאון ישראל, הכותל, הסינמטק, איצטדיון טדי – כולם במרחק הליכה ונסיעה קצרים. בהתאם לתוכנית אב של עיריית ירושלים, בקרבת השכונה עתיד להיסלל קו רכבת קלה".

הפרויקט תוכנן בהשראת האדריכלות המסורתית-ירושלמית של שכונות בקעה והמושבה הגרמנית. האדריכל שלום טל, (ממשרד טל ים), שם דגש על החללים הפנימיים של הבניין ועל המראה הייחודי של אדריכלות עכשווית עם מוטיבים מקומיים, דוגמת האבן, המרפסות העגולות והמסגרות הייחודיות. המפרט של הבניין והדירות הוא של דירה מודרנית ומתקדמת, הלובי מפואר וכולל 2 מעליות. המפרט של הדירות כולל פרקט בחדרי השינה, מטבח יוקרה, חימום תת רצפתי חשמלי, חימום מים עם גיבוי חשמלי, מערכות מיזוג אוויר לכל חללי המגורים, זכוכית בידודית עם זיגוג כפול בכל הדירה, שליטה חשמלית בתריסים של חדרי השינה והמגורים כולל מנגנון פתיחה ידני לתריסים חשמליים עם מנגנון שבת. בחדרים נקודות לטלוויזיה וטלפון, בכניסה הראשית מערכת אינטרקום מתקדמת עם מסך  LCD ומערכת בית חכם, בחלל חוץ נקודות גז בגינות ובמרפסות ל- BBQ ברז גן בגינות ובמרפסות".

הדמיה- הבית במקור חיים -טל הים אדריכלים-הדמיה אסף פרץ
הפרויקט במקור חיים. הדמיה.

מי היזמים של הפרויקט?

לוי "לפרויקט במקור חיים שותפות קבוצת גל אמרלד בבעלות צביקה רז שפעילה מזה 20 שנה ומתמחה בייזום, הקמה וניהול נכסי נדל”ן, למגורים, מסחר ומשרדים. החברה יזמה וליוותה פרויקטים רבים שהסתיימו בהצלחה. החברה יזמה ולוותה בתחום המסחר והמשרדים בניה של בנייני משרדים בשטח של עשרות אלפי מ״ר בראשל״צ , תל-אביב ומבשרת .בתחום המגורים יזמה וליוותה החברה בניית מאות דירות בירושלים, צור הדסה, בית שמש, מודיעין ות״א".

"השותפה לפרויקט זה היא חברת י.ד ברזאני הפועלת בענף הבנייה החל משנת 1991 .החברה נמצאת בבעלות דיין ויוסי ברזאני ומתמחה בתחום הייזום והבנייה ובתחום התשתיות. החברה השלימה עד כה עשרות פרויקטים בהצלחה.

לחברה תכנון מוקפד ובנייה באיכות גבוהה ובלתי מתפשרת תוך עמידה בלוחות זמנים. ערכים אלה באו לידי ביטוי בכל הפרויקטים שהחברה ביצעה עד היום. החברה בעלת יציבות פיננסית גבוהה המשמשת אותה למימון וליווי הפרויקטים השונים. בתחום המגורים החברה בנתה עד כה עשרות פרויקטים בהיקף של מאות יח"ד באזור ירושלים והסביבה. כיום החברה מנהלת הקמה של כ 1,500- יח"ד בשלבים שונים כמו גם פרויקטים למסחר ומשרדים".