חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פנים חדשות למרכז המסחרי בגבעת מרדכי בהשקעה של כ-1.5 מיליון ש"ח

שדרוג המרכז המסחרי בגבעת מרדכי. צילום: ארנון בוסאני
שדרוג המרכז המסחרי בגבעת מרדכי. צילום: ארנון בוסאני

האגף לקידום עסקים וחברת עדן השלימו בימים אלה את שדרוג המרכז המסחרי בשכונת גבעת מרדכי. בשדרוג המרכז הושקעו כ-1.5 מיליון שקל.

השדרוג ברחוב שח"ל כלל עבודות הנגשה של גן המשחקים הממוקם מעל המרכז המסחרי ונבנה מעבר מגן המשחקים למרכז המסחרי, מעבר שגם יגביר את התנועה והפעילות בעסקים. כמו כן, המרכז כולו רוצף מחדש, הוקמה פרגולה חדישה במקום, נבנה מעבר נגיש חדש ותקני וכן נבנה מחדש החיבור בין המפלסים. בנוסף, הוצבו ספסלים ובר ישיבה ייחודי, הוחלפו שלטי בתי העסק והושם דגש על חלונות הראווה של בתי העסק, שעוצבו בתיאום מלא עם כל בעל עסק. מתוך רצון לשמור על מרחב פתוח ונקי, מדיניות הוצאת הסחורה עודכנה, והמרחב הפך להיות יותר נגיש, פתוח, נקי ומזמין לקהל הלקוחות. 

ראש העיר משה ליאון - צילום ראובן קפוצ'ינסקי
ראש העיר משה ליאון – צילום ראובן קפוצ'ינסקי

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "אני רוצה לראות את גני המשחקים, הפארקים והמרכזים המסחריים מלאים בילדים, בהורים ואורחים המגיעים לירושלים, בכל רחבי העיר וגם במרכזים המסחריים 'הקטנים' יותר. עיריית ירושלים תמשיך לשפר ולשדרג את המרחבים הציבוריים ואת המרכזים המסחריים, שיהיו מונגשים ושיתאפשר גם לשוטט במקום, לשחק עם הילדים בגן המשחקים ולשלב הנאה וזמן האיכות עם הקטנטנים עם קניות במרכזים המסחריים."

 

מחזיק תיק העסקים יהודה בן יוסף
 מחזיק תיק העסקים יהודה בן יוסף

חבר מועצת העיר ירושלים ומחזיק תיק קידום עסקים, יהודה בן יוסף: "מתחילת הקדנציה כמחזיק תיק קידום עסקים, הצגתי לראש העיר את חזוני בנוגע לשדרוג המרכזים המסחריים בשכונות, ואנו מובילים זאת ביד רמה. לאחר עבודה מאומצת של האגף לקידום עסקים ולאחר שנעשה שיתוף ציבור עם התושבים ובעלי העסקים, חנכנו היום את שדרוג המרכז המסחרי בגבעת מרדכי. שדרוג מרכזים מסחריים גורמים להפיכתם למרכזי חיים בשכונות ולחיזוק העסקים המקומיים. אמשיך לפעול למען רווחת התושבים ובעלי העסקים בכל עת".