במהלך אירועי שבוע האחים והאחיות הבינלאומי, המצוין השנה בסימן "אור איתן", נבחרו שתי נשות מקצוע מובילות מירושלים לקבלת אות ההוקרה היוקרתי. לצד ההישגים האישיים, נח
כללית מחוז ירושלים מודיעה על מינויה של עינת כהן בן גיגי לתפקיד מנהלת משאבי אנוש במחוז. המינוי המשמעותי נועד לחזק את אחד ממנועי הליבה של הארגון – ההון האנושי.