חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

החל שיווק הדופלקסים בקומות הגבוהות בפרויקט 'יובל הצעירה' בירושלים – החל מ-4.2 מיליון ₪

פרויקט יובל הצעירה עולה שלב. הפרויקט של החברות קרסו נדל"ן וקדמת היובל הממוקם בשכונת קריית היובל בירושלים, החל בשלב השיווק של הדופלקסים המפוארים, בקומות האחרונות בפרויקט המבוקש. מדובר בדופלקסים בשטח של כ-155-190 מ"ר בנוי ו-23 עד 62 מ"ר מרפסת, המשקיפים לנוף מרהיב ולפארקים פתוחים, שיימכרו החל מ-4.2 מיליון ₪. יצוין, כי כל הדופלקסים המוצעים כוללים חנייה תת-קרקעית ומחסן. 

"יובל הצעירה, נחשב לאחד הפרויקטים המבוקשים מעניק לדייריו חווית מגורים ייחודית עם מיקום מרכזי, סטנדרט בנייה גבוה ומפרט עשיר במיוחד לצד קהילה צעירה ופעילה העוטפת את הפרויקט", נמסר מהנהלת החברה.   

דופלקסים ביובל הצעירה
דופלקסים יובל הצעירה, בגודל של כ-155-190 מ"ר הדמיה: אנדו סטודיו
החל שיווק הדופלקסים בקומות הגבוהות בפרויקט 'יובל הצעירה' בירושלים - החל מ-4.2 מיליון ₪
דופלקסים ביובל הצעירה, החל מ-4.2 מיליון ₪. הדמיה: אנדו סטודיו

בנוסף, נמסר כי הפרויקט נמצא במרחק הליכה למרכזי המסחר, הפנאי והבילוי של קריית יובל המתחדשת וכן בסמיכות רבה לפארק ירוק וענק שייבנה בקרוב על ידי עיריית ירושלים וישתרע על פני 200 דונם. הפארק החדש יכלול מגרשי משחקים, מתקני כושר וספורט, מסלולי ריצה, שבילי אופנים, אגם מלאכותי, בתי קפה ועוד. הפארק, יעניק לדיירי הפרויקט סביבת מגורים אידיאלית למשפחות וילדיהם וליהנות מאורח חיים אורבני ומתקדם בירושלים. כמו-כן לפרויקט נגישות תחבורתית גבוהה עם הקרבה לצירי תחבורה ראשיים ולקווי הרכבת הקלה, לקו הקיים (הקו האדום ) ולקו העתידי (הקו הסגול).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *