חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

3000 צופים בקונצרט יווני בבמת האומה בירושלים

במופע צבעוני וססגוני, יהודה פוליקר, בליווי להקה של 16 נגנים, הופיע, ביום חמישי האחרון, לעיני 3000 צופים באודיטוריום אוסישקין במרכז הקונגרסים הבינלאומי בנייני האומה ירושלים.

הערב נפתח בחוויה קולינרית ירושלמית אותנטית עם מגוון דוכני אוכל על טהרת המטבח המקומי והמשיך עם המופע החדש והמלא של יהודה פוליקר. המופע סוגר מעגל 38 שנים אחרי אלבום המופת "עיניים שלי", אשר הפיץ את בשורת המוסיקה היוונית בישראל.  

יהודה פוליקר, מטובי היוצרים והמבצעים במוזיקה הישראלית, ביצע קטעי רמבטיקו וביצועים ביוונית לקלאסיקות מהמוסיקה היוונית לדורותיה ולהיטים של גדולי האמנים והמשוררים היווניים אשר השפיעו על פוליקר, את חלקם הכיר מבית הוריו (סטליוס קזנג'ידיס, מנוס לואיזוס, מאנוס חג'ידאקיס) ואת חלקם הכיר באופן אישי ואף שיתף עימם פעולה בעבר (חאריס אלקסיו, מנוליס רסוליס, כריסטוס ניקולופולוס).

בין הלהיטים שפוליקר ביצע בהופעה: "חלון לים התיכון", "הצל ואני", "עיניים שלי", "משמרת לילה", "פנים אל מול פנים", "אפר ואבק", "דברים שרציתי לומר", "פחות אבל כואב", "כפיים", "רדיו רמאללה", "כשתגדל", "חופשי זה לגמרי לבד", "פרחים ברוח",  "איך קוראים לאהבה שלי", "זינגואלה" ועוד רבים

במת האומה בבנייני האומה ירושלים מארחת את יהודה פוליקר צילום באדיבות בנייני האומה
לעיני 3000 צופים באודיטוריום אוסישקין בבנייני האומה ירושלים.
במת האומה בבנייני האומה ירושלים מארחת את יהודה פוליקר צילום באדיבות בנייני האומה
פוליקר, מטובי היוצרים והמבצעים במוזיקה הישראלית, ביצע קטעי רמבטיקו וביצועים ביוונית לקלאסיקות מהמוסיקה היוונית לדורותיה

המופע של יהודה פוליקר מצטרף למופעי "במת האומה" במרכז הקונגרסים  הבינ"ל בנייני האומה ירושלים שהתקיימו לאחרונה, וביניהם: יהורם גאון במופע חגיגי ליום העצמאות, מירי מסיקה שאירחה את ריטה, רביד פלוטניק, טונה, שלומי שבת במופע לציון 40 שנות יצירה, אבי אבורומי, מופע סטנד אפ של אדיר מילר ומופע של לינט שאירחה את אשתר.

 

מרכז הקונגרסים הבינלאומי בנייני האומה ירושלים צילום באדיבות בנייני האומה
מרכז הקונגרסים הבינלאומי בנייני האומה ירושלים צילום באדיבות בנייני האומה

מרכז הקונגרסים הבינלאומי בנייני האומה ירושלים, כיזם ויוצר, יזם  חוויה תרבותית קונספטואלית עוטפת לצד מופעים מובילים שבהם לפני כל מופע יציע לקהל הרחב בליווי של הרכבים מוזיקליים. האורחים יזכו וייהנו לחוויה תרבותית יוצאת דופן המלווה בקולינריה משובחת ומוסיקה המותאמת לאווירת המופע. 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *